Andningspaus

Det går verkligen i perioder det här med planeringen inför bröllopet, det är superkul men tar enormt mycket tid. Börjar man googla på "bröllop" på internet för att få tips så blir man lätt fast, det finns så mycket att läsa och från att suttit alldeles för många dygn på bröllopssiter och läst tidningar så fick jag pausa för att hinna med annat :-)

I januari ska vi åka till Kina och jag ska kolla upp om jag kan sy upp en brudklänning där, vad jag hört så ska det vara rätt billigt. Jag har ännu ingen aning hur klänningen ska vara, axelbandslös, halterneck eller med axelband. Vill ha den ganska enkel med ett litet släp, kanske som den på bilden fast utan svarta detaljer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0