6/8 2011

Hej, jag heter Annelie och är en Hälsingetös boende i Stockholm.

31 Juli 2004 träffades jag och min skånska sambo Jocke
1 september 2005 blev vi sambos
7 oktober 2006 förlovade vi oss i Mexiko
19 juni 2007 föddes vår dotter Smilla
7 oktober 2009 föddes vår som Max
September 2010 bestämde vi äntligen ett datum
6 augusti 2011 gifter vi oss!!!

Så den här bloggen kommer att handla om vägen till vårt bröllop om 10 månader. Jag känner att jag behöver skriva ner mina tankar och idéer någonstans för att dämpa min nervositet och jag hoppas också att ni vill följa vår planering och ge oss tips och idéer. Jag trodde att jag visste hur mitt bröllop skulle vara men jag har faktiskt ingen aning, eller jo, jag har ett drömbröllop men det får stanna i drömmarnas land eftersom det inte finns en möjlighet att göra det verkligt ekonomiskt. Istället för ett prinsessbröllop på ett slott så får det bli ett tältbröllop i Hälsingland.

Men vad är väl en bal på slottet.....



Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej!

Vad är det jag läser!

Gud vad roligt.

Det är jätte spänande och mysigt och roligt och väldigt nervöst, ja allt på en och samma gång.

Planera och njut, för när väl dagen kommer går bröllopsdagen så fort.

Kram Lotta

2010-11-10 @ 20:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0