Ringar

De absolut roligaste men också de dyraste grejerna till bröllopet är vigselringarna. Men de är även de viktigaste tycker vi eftersom vi ska bära dem varje dag i resten av våra liv. Jocke är nöjd med sin förlovningsring så i den graverar vi bara in bröllopsdatumet och kanske sätter in en sten. Jag vill ha en alliansring som passar min förlovningsring och jag älskar Evfa Attlings ringar och även Engelbert. Denna förlovningsring har jag (den i vitt guld):

Jag är väldigt sugen på denna vigselring från Evfa Attling men den kostar 45 000 kr, hmm...:

Men det blir någon liknande men kanske av en billigare designer eller så får Jocke se till att skriva en hitlåt ;-)
och kanske denna i morgongåva:


Den kostar bara 20 000 kr :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0