Brudbukett

Jag har alltid tänkt att vårt bröllop ska gå i färgerna vitt och rosa. Men när jag hittade denna otroligt vackra brudbukett i färgerna champagne, mocca och guld så har jag börjat tänka om, visst är den vacker? Eftersom vi älskar champagne så vore det kanske fint att låta hela festen gå i champagnets tecken....?! En vacker diamantnål sitter i varje ros och skapar en otroligt vacker rosbukett!



Fast den är vacker i rosa också.....



Kallor är också otroligt vackra att ha i sin brudbukett.....





Rosa är ju en favoritfärg och det ger ett lite mer romantiskt intryck....





Vita pioner är också väldigt vackert...



Oj, det är en djungel att gifta sig, tur att det är ett tag kvar. Men jag vet att jag vill ha en rund bukett i varje fall så "droppformad" går bort.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0